FAQ

Často kladené otázky | IM&EX

Spoločnosť IM&EX, spol. s.r.o., zabezpečuje zastupovanie podnikateľských subjektov v procese prípravy a podávania INTRASTAT-SK hlásení. Okrem toho ponúkame colné služby podľa individuálnych potrieb klientov. Na tejto stránke nájdete najčastejšie otázky o našej spoločnosti, službách a vlastnostiach práce.

1. Kde sa nachádza vaša kancelária?
Sídlo spoločnosti sa nachádza na Prístavnej 10, Bratislava.
2. Aké sú vaše otváracie hodiny?
Pracujeme nepretržite.
3. Ako môžem kontaktovať vašu spoločnosť?
Na telefónnom čísle: +421 918 412 826, prostredníctvom formulára na internetovej stránke: https://www.importexport.sk, prostredníctvom e-mailu: imex@importexport.sk.
4. Ako a kedy prebieha platba za služby?
Platba prebieha na základe dohody a vystavenej faktúry.
5. Čo je súčasťou služieb spoločnosti?
IM&EX poskytuje služby colného odbavenia pri dovoze a vývoze tovaru, ako aj evidenčné služby v systéme Intrastat.
6. Ako dlho trvá proces preclenia?
Čas preclenia je individuálny podľa zložitosti prípadu a kapacity finančnej správy SR.
7. Ako môže firma pomôcť s odbavením Intrastatu?
Poskytujeme služby spojené s podávaním hlásenia Intrastat o dovoze tovaru , o vývoze tovaru ako aj samotnú registráciu daňového subjektu do systému INTRASTAT.
8. Čo robiť, ak sa na colnici vyskytnú problémy?
Kontaktovať jedného z našich pracovníkov, ktorí Vám ako kvalifikovaní odborníci poradia.
9. Existujú nejaké objednávky, ktoré sú vylúčené zo služieb colnej podpory?
Niektoré typy tovarov môžu podliehať obmedzeniam a zákazom, preto je prípadné budúce dovozy alebo vývozy dobré konzultovať vopred.

Napíšte nám, ako Vám môžeme pomôcť